donderdag 28 juni 2012

Herbamedicus Hand & Nagel crème

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Herbamedicus hand en nagel crème. Deze is al voorbij gekomen in het stukje over de cadeaus die ik voor mijn moeder had gekocht. Zelf had ik hem ook en dit product bevalt mij erg goed. Ik gebruik deze nu best wel vaak. De Purol handcrème gebruik ik ook nog steeds, maar ik vind het nu wel lekker om deze 2 af te wisselen. Vandaag laat ik jullie zien waarom deze hand en nagelcreme mij erg goed bevalt.


Wat staat er achter op de verpakking :

Herbamedicus hand & nagelcrème beschermt de handen en nagels en wordt snel door de huid opgenomen. De nagelriemen behouden hun natuurlijke elasticiteit en de nagels worden verstevigd. Aloe vera verzorgt en kalmeert de huid. 
Wat er op de verpakking staat ben ik het zeker mee eens. Na het aanbrengen van de crème wordt het heel snel opgenomen door de huid. Ik denk dat het amper een minuutje nodig heeft om in te trekken en dat vind ik zelf toch wel erg snel. De handen voelen daarna heel erg zacht en gevoed aan, dus echt wat je van een handcreme verwacht. Ook voor de nagelriemen vind ik het goed werken. Ik heb heel snel last van droge nagelriemen waardoor het soms zelf iets pijnlijks gaat worden doordat de nagelriemen dan ook kapot gaan. Met deze crème heb ik dat tot nu toe niet meer gehad. Alleen dat de nagels er sterker van worden, daar heb ik eerlijk gezegd nog niks van gemerkt. 
De crème ruikt ook erg lekker en heeft een Aloë Vera geur. Nu heb ik al een paar keer aangegeven dat ik gek ben van producten met een Aloë Vera geur, dus ook dit product vind ik erg lekker. De crème heeft een hele zachte, dunne structuur. Dit vind ik zelf ook wel een pluspunt, want de meeste voedende cremes zijn toch wat aan de dikkere kant waardoor ik altijd het probleem heb dat ze niet goed intrekken in de huid. Zeker bij je handen is dat niet fijn, want dan loop je continu met vette handen rond.
Zelf ben ik echt zeer tevreden over de hand en nagel crème van Herbamedicus. Als je een goede crème zoekt, zou ik je zeker aanraden om deze eens uit te testen.

De crème is voor €1,49 te koop bij de Big Bazar. Ik denk alleen dat ze het ook wel bij de Action zullen verkopen. De Action verkoopt namelijk ook veel producten van dit merk.

Hebben jullie al ervaring met deze hand en nagel crème? Of gebruiken jullie misschien andere producten van dit merk?

Veel Liefs,
Lies