maandag 11 juni 2012

Rexona Fragrance Collection : Tropical & Radiant

Iedereen gebruikt wel dagelijks deodorant. Of tenminste ik neem aan dat iedereen dat wel elke dag gebruikt. Als er dan een lekkere parfum geur aanzit is dat helemaal mooi. Alleen is dat voor mij niet vanzelfsprekend. Ik heb hele gevoelige oksels waardoor ik alleen alcoholvrije deodorant kan gebruiken. Hierdoor raak je toch iets beperkt in de keuze voor deodoranten met een lekkere geur en dan is de Fragrance lijn van Rexona wel een uitkomst. Zelf gebruik ik bijna altijd Rexona en deze 2 geuren waren mij nog niet eerder opgevallen. Ik heb ze daarom meegenomen en ben ze uit gaan testen.



Rexona heeft wel meer geuren gehad in een Fragrance collectie en dit zijn volgens mij de 2 nieuwste geuren uit deze lijn. Het zijn beide hele frisse geuren. Ze bestaan uit bloemen en fruit geuren.

Op de verpakking staat dat ze 48 uur werken tegen transpiratie geuren. Ik kan daar zelf alleen nooit vanuit gaan. Ik transpireer namelijk erg veel waardoor bij mij altijd aan het eind van de dag weinig geur meer te bekennen is van de deodorant. Het anti transparant effect werkt daardoor ook niet bij mij. De verpakking zelf vind ik er wel heel vrolijk en zomers uitzien. Ook het spraysysteem vind ik altijd heel erg fijn van Rexona. Ik heb ook nooit het idee dat er echt veel achterblijft als de bus leeg is wat ook erg fijn is. 
Deze deodorant bestaat uit de geuren jasmijn en fruit en heet Tropical. De tropische vruchten ruik je ook heel erg goed en dat is het ook het eerste wat je echt ruikt als je hem opspuit. Naarmate je hem langer op komt de Jasmijn geur naar voren. Het is alleen wel een hele erge zoete geur. Mocht je hier niet van houden dan zou ik deze niet aanraden. Zelf vind ik hem wel  lekker, maar ik zou hem niet dagelijks gebruiken. Het is voor mij meer een geur die ik zou dragen als het warm weer is.
Deze deodorant uit de geuren perzik en framboos. Ik haal er wel heel licht de fruitgeuren uit, maar niet dat je echt zegt dat je het heel erg goed ruikt. Wel is de geur die je ruikt heel erg lekker. In tegenstelling tot de tropical is deze minder zoet. Deze vind ik daardoor net iets lekkerder dan de tropical. Ook al is de tropical ook wel heel erg lekker.
Beide geuren vind ik wel heel lekker. De radiant is alleen meer een geur die bij mij past. Ze zijn alleen best wel prijzig voor een deodorant. Ik heb ze voor €3,49 per stuk gekocht bij de Kruidvat. Ik denk alleen wel dat ze in veel meer winkels en drogisterijen verkrijgbaar zullen zijn.

Hebben jullie al 1 van deze deodorants gebruikt? En ik ben ook wel heel erg benieuwd wat jullie favoriete deodorant is.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies