zondag 29 juli 2012

Essence LE Ready for Boarding nagellak

Vandaag heb ik even gebruik gemaakt van het heerlijke zonnetje die er scheen om de Essence LE Ready for boarding nagellak te swatchen en op de foto te zetten voor jullie. De Essence LE Ready for boarding ben ik zeer tevreden over, want het bevat hele leuke producten en de kleuren van de lakjes zijn ook erg mooi. Ben je nieuwschierig geworden naar de lakjes? Lees dan snel verder .......
Dit is de kleur 01 - Sending you kisses. Dit is een heel mooi felroze kleurtje en hij dekt ook goed, want na 2 lagen ziet die er al zo uit als op de foto. 
Hier de kleur 02 - Beauty on tour. Op de foto gaat die behoorlijk de rode kant op en dat komt denk ik door de zon. Als je het zonder zonlicht bekijkt vind is die meer een koraal kleur. Ook deze dekte prima na 2 laagjes.
Dit is de kleur 03 - Exits on your right en dat is het kleurtje wat ik gebruikt heb in mijn laatste Nails of the Week. Het lakken ging niet echt geweldig met deze kleur wat misschien wel te zien is de foto. Hij dekt namelijk niet helemaal egaal. Dit komt denk ik niet door de kleur zelf, maar het kwastje was een beetje kapot. Ik wil daarom nog wel even kijken of ik een andere kan krijgen om te kijken of die beter lakt.
Hier de kleur 04 - Via airmail. Het is een heel mooi kleurtje blauw en hij dekt ook weer volledig na 2 laagjes.
En hier het laatste kleurtje 05 - Destination sunshine. Ik vind gele nagellak altijd erg mooi en deze is ook erg mooi. Alleen zoals bij veel gele nagellak dekken die toch iets minder snel. Deze dekte bij mij na 3 lagen.

Dit was de Swatch van de Essence LE Ready for Boarding. Ik ben zeer tevreden over de kleurtjes, want ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Alleen het mintgroene lakje vind ik wel erg jammer dat die niet helemaal optimaal was, maar ik hoop dat het gewoon aan het kwastje ligt. De kleur is namelijk wel erg mooi.

De prijs van de lakjes is €1,49 per suk en liggen op dit moment in de winkel.

Veel Liefs,
Lies