woensdag 10 oktober 2012

Essence LE Class of 2013 nagellak + Poeder

Een tijdje geleden gaf ik jullie al een preview van de nieuwe LE van Essence die eraan zat te komen en dat was de Class of 2013. Op dit moment ligt het  in de winkels en dan moet  ik natuurlijk even een kijkje nemen. Nadat ik er zo enthiousiast over was in mijn Preview, viel het mij in de winkel toch een klein beetje tegen. Al heb ik er toch wel weer wat tussen gevonden waar ik erg nieuwsgierig naar was en vandaag heb ik daarvan swatches voor jullie. Benieuwd naar de swatches? Kijk dan snel verder.......

Allereerst weer even de waarschuwing dat de swatches weer niet naar mijn zin zijn en daarvoor alvast mijn excuses. Ik zit nog steeds met de gescheurde nagel aan mijn swatch hand, dus ook deze zijn weer met mijn "verkeerde" hand gemaakt.
De producten die ik heb meegenomen zijn 2 gekleurde lakjes, 1 glitter top coat en een translucent powder.


Nagellak van links naar rechts : 02 School's out Forever, 03 Ready for Rush Week? en 01 College Hero

Translucent powder : 01 Sheerleader.

Swatches:
02 School's out Forever is een mooi antraciet kleurtje met pastelkleurige shimmer erdoor. Het lakje dekte na 2 lagen wat ik erg fijn vind.

03 Ready for Rush Week? Is een simpele donkerrode kleur. Op zich vind ik dit heel erg mooi, maar het lakken vond  ik niet erg fijn met dit lakje. Hij dekte heel ongelijkmatig waardoor je lichte en donkere plekken door elkaar kreeg. Ik heb daarom ook 3 lagen moeten gebruiken om de kleur zo goed mogelijk gelijkmatig te krijgen.

01 College Hero vind is een top coat met kleine en grote rond glitters erdoor. Ik heb de top coat over beide lakjes gedaan en ik moet zeggen dat ik hem over 02 School's out Forever het mooiste vind. Ik ben erg blij dat ik dit lakje mee heb genomen. Ik heb hier 1 laagje aangebracht.


01 Sheerleader is een matterende poeder. Deze is geschikt voor elke huidtint doordat het een transparante poeder is. Helaas lukte het mij niet om het matterende effect op de foto te krijgen, maar ik kan jullie zeggen dat deze poeder dat zeker wel doet. Nu heb ik een lichtere huid, dus deze poeder zag ik totaal niet. Of het ook daadwerkelijk transparant zal zijn op een donkere huid dat durf ik niet te zeggen.

Dit waren de producten die ik gekocht heb uit de Essence LE Class of 2013. Ik zit nog wel te twijfelen over de blush, want die vind ik eigenlijk ook wel erg mooi. Wie weet dat die binnenkort nog aan mijn stash toegevoegd zal worden.

Prijzen :
Nagellak : €1,89 per stuk
Top Coat : €1,99 per stuk
Translucent Powder : €2,99

Heb jij al iets gekocht uit deze LE? Of zit er misschien nog iets tussen wat je graag wilt gaan kopen?

Veel Liefs,
Lies