vrijdag 9 november 2012

Essence LE Twilight Breaking Dawn part 2 nagellak

Gisteren zagen jullie de lakjes van de Essence LE Twilight Breaking Dawn part 2 voorbij komen. Ik was zo blij toen ik ze in de winkel zag, want in de preview vond ik ze al zo mooi en in het echt vond ik ze eigenlijk nog veel mooier. Vandaag heb ik voor jullie de swatches en een kleine review van deze mooie lakjes. Nieuwsgierig hoe ze eruit zien? Kijk dan snel verder....... 

Deze LE van Essence bevat 4 lakjes en die hebben de volgende namen:
01 Jacob’s Protection
02 Alice had a Vision – Again
03 A Piece of Forever
04 Edward’s Love

Swatches :
01 Jacob’s Protection is een donkerblauw lakje met het meeste blauwe glitters erin. Helaas is de foto niet zo mooi geworden door het grauwe weer buiten, maar ik hoop dat het kleurtje toch een beetje te zien is. Dit lakje dekte prima na 2 lagen.

02 Alice had a Vision – Again is mijn favoriete kleurtje van de 4 dit is namelijk een paars lakje met hele mooie paarse en roze glitters erin. Ook dit lakje dekte weer na 2 lagen.

03 A Piece of Forever is eigenlijk een beetje het buitenbeentje van de lakjes. Deze bevat als enige geen glitters, maar meer een metallic look. In de winkel dacht ik dat dit niks voor mij zou zijn, want gouden kleuren draag ik eigenlijk nooit. Totdat ik hem nu van mijn moeder ging swatchen toen kreeg ik zeker spijt dat ik hem niet zelf ook meegenomen heb. Dit lakje dekt in 2 lagen.

04 Edward’s Love is een heel mooi zwart lakje. Ik draag normaal nooit zwart, maar door de zilveren glitters die erin zitten vind ik dit lakje echt geweldig. Ook deze dekte na 2 laagjes.

Ik ben zeer tevreden over de 4 lakjes uit deze LE en ze zijn ook stuk voor stuk erg mooi. Het lakken zelf gaat prima. Ze hebben allemaal een brede kwast wat ik erg fijn vind. De droogtijd is ook niet heel erg lang met deze lakjes en de dekking vind ik ook prima als je bij elk lakje maar 2 lagen hoeft aan te brengen.

De andere producten uit deze LE zullen ook nog zo snel mogelijk komen. Dit zijn de Blush, Shimmer Powder en de Lipstick. De lipstick hebben jullie nog niet voorbij zien komen in de shoplog gisteren, maar dat komt omdat ik die later er nog bijgekocht heb.

Wat vinden jullie van deze Twilight Breaking Dawn lakjes en hebben jullie er misschien zelf ook wat in bezit?

Veel Liefs,
Lies