woensdag 12 juni 2013

3 nieuwe Catrice nagellakken #1

Uit het nieuwe nagellak assortiment van Catrice had ik nog geen enkele kleur gekocht. Toen ik een aanbieding kreeg op mijn Kruidvat voordeelkaart moest ik er gewoon naar kijken. De nieuwe collectie bevat namelijk hele mooie kleurtjes en daarvan heb ik er een aantal meegenomen. Vandaag heb ik voor jullie swatches van de eerste 3 kleurtjes. Kijken jullie mee?

De eerste 3 kleuren die ik meegenomen heb zijn van links naar rechts :

04 Orange-Utan
30 Lilactric
40 I'm Dynamite

Swatches :

Bij de swatches is de eerste foto in zonlicht genomen en de tweede foto in normaal daglicht.


04 Orange-Utan
04 Orange-Utan is een heel vrolijk oranje kleurtje. Echt een kleur die ik zeker wel zou dragen in de zomer. Ik heb 2 lagen aan moeten brengen om het dekkend te krijgen.


30 Lilactric
30 Lilactric lijkt op de foto een grijze kleur, maar in het echt is het toch een heel mooi lila kleurtje. In de winkel zelf had ik alleen niet gezien dat er ook een hele mooie gouden gloed overheen zit wat doet denken aan een duochrome nagellak. Helaas kreeg ik deze gouden glans niet goed zichtbaar bij de swatch. Daarom heb ik op de tweede foto het in het potje gefotografeerd. Deze kleur dekte prima na 3 lagen.


40 I'm Dynamite
40 I'm Dynamite is het enige echte glitterlakje in het Catrice assortiment. Ik vind hem zelf wel heel erg leuk met de grote en kleine zilveren glitters. Zover ik het goed kon zien hebben de glitters zeshoekige, ronde en vierkante vormen. Ik heb hier 1 laagje aangebracht over de kleur 04 Orange-Utan.

Over deze nieuwe nagellakken van Catrice ben ik zeer tevreden. De kleurtjes zijn mooi, de dekking vind ik prima en ook het kwastje lakt erg fijn. Ik heb alleen wel 1 minpunt gevonden bij de nieuwe potjes en dat is de dop. Ze zijn van toch wel heel dun plastic en voelen daardoor heel fragiel aan. Dat dit ook daadwerkelijk zo is heb ik ondervonden met een roze nagellak die ik ook gekocht heb. Toen ik hem wou dichtdraaien knapte het draaistuk gewoon af. Ik heb hem met seconden lijm weer vast weten te zetten, maar leuk is anders. Hier zie ik dus nog zeker wel een verbeterpunt in en hoop ook dat ze dat zullen doen.

De andere kleuren die ik gekocht heb komt binnenkort ook nog een artikel van online met swatches. Dit omdat het iets teveel kleuren zijn om ze allemaal in 1 artikel te plaatsen. Mijn moeder heeft namelijk ook 3 kleuren gekocht die ik ook mag swatchen.

Heb jij al een nieuwe nagellak van Catrice geprobeerd? Zo ja, wat vind jij van de nieuwe potjes?

Veel Liefs,
Lies